Sunday, September 23, 2012

Welcome to My Blog.

Thanks to blogspot! Now I become a blogger... hahaha...

Dah lama aku teringin nak buat travel blog nih. Cuma masa dan kerajinan jer takde. Ntah naper dalam minggu ni aku asyik terpikir jer nak wat blog jalan-jalan nih. Aku nak share pengalaman aku travel around the world. Hurmmm... but tak abis lagi pusing-pusing world nya... haha... Hope korang suka dan dapat info berfaedah yang aku nak share nanti... rajin-rajin la komen membaca dan bagi komen yer...

Aku ni suka jalan-jalan... tak kira dalam Malaysia or luar Malaysia.. janji dapat jalan-jalan dan tengok tempat orang... Tak kisah la bandar kecik, bandar besar, masuk utan, naik gunung, masuk laut... pantai dan segalanya... semuanya aku akan redah... sekiranya RM mengizinkan... huhu.. takde RM aku just jalan-jalan depan umah jer lah...

Dulu aku suka jalan sama kawan-kawan... now sorang-sorang pun aku boleh gie jalan-jalan gak... camane nak jalan sorang-sorang? Nanti aku cerita naa... sabaq naa. Kalau korang ada pengalaman dan cerita nak share ngan aku... sku terima dengan hati terbuka dan saya dahului dengan ucapan ribuan terima kasih... cheewahh!

Sampai jumpa lagi... teruskan membaca na..

Miak Bujat

No comments:

Post a Comment